Site pictogram Swette Switters

De vereniging

De Vereniging

Swette Switters is in 1968 opgericht, kent circa 95 leden en is een actieve en succesvolle vereniging. In Sporthal de Wardy vinden dames zowel in competitie als recreatief,u00a0 A, B en C jeugd meisjes en CMV jongeren (jongens en meisjes) hun weg om daar u00e9u00e9n of meerdere keren per week intensief, maar ook vooral met plezier te volleyballen. Swette Switters heeft gediplomeerde en ervaren trainers in dienst die met veel enthousiasme beginners en gevorderden plezier laten beleven aan volleybal. Swette Switters is ook druk doende om een heren team op te starten. Hiervoor wordt door de diverse leden en bestuursleden actief naar sportieve mannen gezocht die een keer in de week gezellig een balletje willen spelen

Swette Switters biedt zowel volleybal op prestatie- als op recreatieniveau. Het eerste damesteam en tweede damesteam spelen in de eerste klasse. De overige seniorenteams sluiten nauw aan op deze teams en bieden volleybal op ieders niveau.

Swette Switters besteedt veel aandacht aan de jeugd en heeft een groeiende jeugdsectie. Door het volledige aanbod aan speelmogelijkheden en de oergezellige kantine van de Wardy is Swette Switters du00e9 volleybalvereniging van Scharnegoutum e.o.

Heb je interesse om te komen volleyballen, stuur een e-mail naaru00a0 info@swetteswitters.nl, of neem contact op met een bestuurslid. De eerste twee trainingen zijn gratis. Daarna kun je bepalen of je lid wilt worden. Tijdens de trainingen wordt in overleg bekeken bij welk team je het beste past.

Swette Switters heet je van harte welkom!

Mobiele versie afsluiten